9 Kasım 2009 Pazartesi

Düşersen yanarsın

[Gece aforizma. Dünyada olup biten her kötülükten sorumlu olmaktan bıktım. Reis Bey, herkes suçsuz ben suçlu(mu)yum ..]

Müdür bey...

365 gün 52 berbat hafta
yine o kirli dram satlerinin içindeyim
Vesveseler ve kargaşalardan geçiyorum evet yine ve yeniden aynı yerdeyiz mesai saatleri başlangıç ve bitiş izin günleri indirimler kampanyalar mağaza ziyaretleri denetimler tehditkar ve anlamsız mailler kurumsallaşma çabaları güç gösterileri yalanlar dolanlar entirikalar ihanetler birazcık dostluk bolca umut azıcık iyilik bolca yetki ve mevki eski arkdaşlıklar yeni düşmanlıklar sürekli bir didişme kasa açıkları envanter fazlalıkları tat paneller kişsel saçmalıklar aşar boyumu dalga ...kimsenin bi kimseden farkı yok çıkar en önde kalabalık bir dost listesi gereksizler tepelerinde tercihini yap seçeneklerinden seç geç köprüyü sınavın sonu malum incecik ip üzerine koca ayakları bindirmiş gidiyoruz allta büyük köpek balıkları üstteki azığı düşünür düşersen yanarsın

Ve evet bot battı ve ilk rıhtım sen .........

Tarih deği hayat bir tekerrür herşey aynı ve ben herşeyden bir o kadar aynılıkta nefret etmiyorum bilakis gün geçtikçe artıyor nefretim biliyorum istesemde değiştiremem bu koca çarkı ama artık onlarda biliyor sultan cem olmayacağımı çünki bir kez bastılar ayağıma ve gördüler herşey ortaya çıkınca ülkesine dönüp Beyazıt'a, kellesini sunacak Cem olmamı beklediler ....Ama ben savaşmayı seçtim...gidiyorum arkama bakmadan bıraktım hepsini olurunca ...uğraşmıyorum ve düşünmüyorum artık eskisi gibi...
koşuyorum sana ''!!

Tüm bunların içinde yansımalar ve sen birden o koskocaman siyah beyazlığın içinden beliren soğuk ellerimi ısıttığım ve hesapsız yürüdüğüm güzel sensin
sen herşeyde ve her yerde ta en derinlerde içimde bazen ben bile bulamıyorum seni unutuyorum orda olduğunu ...
sonra birden hatırlayınca gülümsüyorsun bana uzatıyorsun elini koşulsuz teslim ediyorum kendimi sana ve yürüyoruz eminönünden ortaköye kadar durmadan yorulmadan usanmadan gelecekten bahsediyoruz umutluca koşuyoruz hayallerimizin peşinden biliyoruz herşey uzakta yakınımızda değil ama umursamıyoruz ve koşuyoruz...

Ve herşey seninle güzelleşiyor.
anlamlaşıyor hayatım seninle...

Güzel ve umutlu günlere
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

[DüŞüNCeNi YAz.......MuTLaKa ]

State own opinion Everytime Everywhere In every shape for us for Yourself And the world