18 Kasım 2007 Pazar

ÖNcE AŞK SuYa DüŞtÜ.........

...........Suya aşk yazan adamlar gördüm. Suya aşk yazan kadınlar. Kitre dolu kaba narin parmaklarını daldırıp suya şiir okuyan kızlar. Topraktan renk devşirip, renkleri suya dokuyup daha sonra onu kâğıtlarda okuyorlardı.Önce “Aşk” suya düştü,Sonra da “Su” aşka yenik düştü...................

SENİ KENDİ YANLIZIĞIMDA ARARKEN Kİ ZAMANLARDA.....gittiğim her yerde yaptığım her işte bir eksiklik vardı kendi benliğimde olmaması gereken kişiler yapılmaması gereken davranıslar yaşanmaması gereken hayatlar dınledıgım en ufak bır yansımalar muzıgınde bıle aklıma duserdın her zaman senı hayal eder dururdum aklımda sen onumde beni terk-i hayata süren istanbul ki en büyük dostum ..bılırdım buralarda bır yerde oldugunu ama ulasamazdım caresızlıgı ogrendım cunkı baska carem yoktu olmadı baska secenegım caresızlık nedır bılmeyenlerle ugrasır olmustum savruldugum her kapı cıkmaz odalara yonelttı benı umudumu coktan kaybetmıs artık ne yapıcagımı sasırmıs bır haldeydım gezınır durur bos sokaklarda onumdekı secme hayatlara ımrenerek bakar omrumu bos mısralarda tamamlardım yapabıldıgım tek sey yansımalar altında istanbulu izlemekti ve neden sonra sen cıktın karsıma her sey bır kenara sen bır kenara o sadelık ve guzellıkle herseyden onemlısı bana olan askınla buyuledın benı ve o zaman anladımkı aslında ıkımızde aynı kuyulara dusmus aynı yollardan yan yana gecmısız sen bana hasret ben sana hasret...........................................kendı yanlızlıgımda senı aradıgım zamanlar gerıde kaldı .................sımdı senın yoklugunda kendımı arıyorum oyle bır deryadayımkı hersey dokunur oldu artık herseyını cok ozledım hemde fazlasıyla artık don gel ve kurtar benı bu acılardan ıcımde oyle buyuk sevda varkı bu ask degıl baska bır sey bendekı aşk Bir sufinin tanrı aşkıyla cinsler arasındaki aşkı veya bir militanın bayrağına duyduğu aşkı geçti .
Çağır beni, çağırda büyüsün içimde biriktirdiğim bütün yalnızlıklarım! Adım adım büyür yalnızlık, yürüdükçe devasallaşır kimsesizlik! Dur! Ne olur Sende gitme! Yalnızlığın üzerime yüklediği bu sessizlik artık beni boğuyor. Buradayım baksana karanlığın tam ortasında. N'olur artık gitme. Sana çok ihtiyacım var.
B E N İ M L E
Beni ben ettim, beni benimle, beni ben
Göğsüme koydum da, bir ben.
Beni ben ettim, beni benimle, beni ben
Gayrı komadım hiç arada,
Seni sen ettim, orada seninle, seni sen.
Huuu dedim, hep birlikte, sana, bana, ona.
O’nu da, huu ettim, benimle, seni, beni, benimle ben.
Necdet Ardic.
[ AŞKIMA ]

1 yorum:

  1. Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

    YanıtlaSil

[DüŞüNCeNi YAz.......MuTLaKa ]

State own opinion Everytime Everywhere In every shape for us for Yourself And the world